ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ
Товариства з обмеженою відповідальністю «МІЖНАРОДНИЙ АЛЬЯНС ЗАХИСТУ КРЕДИТОРІВ»
Товариство з обмеженою відповідальністю «МІЖНАРОДНИЙ АЛЬЯНС ЗАХИСТУ КРЕДИТОРІВ», код ЄДРПОУ 45161767 (надалі – «Виконавець»), керуючись ст. 633, 634, 641 Цивільного кодексу України пропонує необмеженому колу осіб (надалі – «Замовник») укласти договір про надання послуг (надалі – «Договір») шляхом приєднання на нижчевикладених умовах.
1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
1.1. Акцепт – повне та безумовне, беззастережне прийняття Замовником умов публічної оферти. Моментом Акцепту вважається оплата Замовником за Послуги у порядку та за ціною, визначеною цим Договором.
1.2. Замовник – фізична особа та (або) фізична особа — підприємець/юридична особа, яка за власним бажанням звернулась до Виконавця з метою отримання послуги, сплатила за послугу та погоджується з умовами, переліком та порядком надання таких послуг та приймає умови цього публічного Договору.
1.3. Виконавець – Товариство з обмеженою відповідальністю «МІЖНАРОДНИЙ АЛЬЯНС ЗАХИСТУ КРЕДИТОРІВ» код ЄДРПОУ 45161767.
1.4. Боржник – фізична та (або) фізична особа — підприємець/юридична особа, яка має заборгованість перед Замовником.
1.5. Заборгованість, борг – сума грошових коштів, яку Боржник зобов’язаний сплатити Замовникові, проте не сплатив.
1.6. Послуга – юридичні та консультаційні дії, спрямовані на стягнення та/або зменшення заборгованості Боржників перед Замовником, перелік яких наведено в розділі 2 цього Договору, а також інші супутні послуги.
1.7. Публічна оферта – пропозиція Виконавця, опублікована на сайті Виконавця та/або розміщена в доступному для споживача місці, адресована необмеженому колу фізичних осіб, укласти даний Договір на визначених умовах шляхом приєднання та безумовного прийняття цих умов Договору.
1.8. Сторони – Замовник та Виконавець при згадуванні їх разом в Договорі.
1.9. Cайт Виконавця/Сайт – веб-сторінка Виконавця в мережі Інтернет, за адресою: https://efc-group.com.ua/
1.10. Заявка – письмове чи усне звернення Замовника до Виконавця з метою отримання Послуг, що здійснюється шляхом заповнення відповідної форми на Сайті Виконавця, телефоном за контактними номерами, вказаними на Сайті Виконавця, або шляхом надсилання електронного листа на адресу електронної пошти, вказану на Сайті Виконавця, та/або оплати Послуг.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Замовник доручає Виконавцеві надання Послуг та зобов’язується прийняти Послуги та оплатити їх, а Виконавець зобов’язується за дорученням Замовника, виключно в інтересах Замовника надати останньому наступні Послуги, спрямовані на погашення та (або) зменшення Заборгованості Боржника перед Замовником:
2.1.1. Збір, зберігання та використання інформації про Боржника в межах чинного законодавства України.
2.1.2. Ведення переговорів з Боржником, його представниками та третіми особами від імені Замовника.
2.1.3. Надсилання Боржнику та іншим особам повідомлень (в тому числі SMS), листів, претензій, здійснення зустрічей з Боржником та/або його представниками.
2.1.4. Вчинення дій з метою звернення до судових, правоохоронних та інших державних органів в інтересах Замовника.
2.1.5. Вчинення інших не заборонених законодавством дій, спрямованих на виконання зобов’язань за Договором.
2.1.6. Аналіз наданої Замовником документації щодо Заборгованості.
2.1.7. Оцінка правових ризиків та перспектив стягнення Заборгованості.
2.1.8. Формування стратегій врегулювання Заборгованості.
2.1.9. Надання висновків за результатами аналізу з рекомендаціями щодо подальших дій.
2.1.10. Надання інших супутніх послуг.
2.2. Укладаючи цей Договір Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору. Замовник зобов’язується прийняти та оплатити надані Послуги на умовах цього Договору.
2.3. Письмове підписання примірника Договору Сторонами не вимагається. Згідно зі статтями 633, 641 та 642 Цивільного кодексу України, цей Договір має таку ж юридичну силу, як і документ, підписаний обома Сторонами власноруч.
2.4. Цей Договір розміщений в електронній формі на Сайті Виконавця та є договором приєднання згідно ст. 634 Цивільного кодексу України, тому Замовник не може пропонувати свої умови для внесення до цього Договору або пропонувати змінити умови цього Договору.
2.5. Місце надання Послуг вказується на Сайті Виконавця або здійснюється за місцезнаходженням Боржника.
3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Для отримання Послуг Замовник може подати Заявку через Сайт Виконавця шляхом заповнення відповідної форми та надання необхідної інформації, зателефонувавши за контактними номерами, вказаними на Сайті Виконавця, або надіславши електронний лист на адресу електронної пошти, вказану на Сайті Виконавця. При подачі Заявки електронною поштою Замовник повинен надати всю необхідну інформацію, передбачену для замовлення відповідної Послуги. Факт подання Заявки будь-яким із зазначених способів та/або оплати Послуг свідчить про повне й безумовне прийняття умов цієї Оферти.
3.2. Оплата Замовником обраної Послуги є повним і безумовним Акцептом цієї Оферти.
3.3. Якщо Виконавцю необхідна додаткова інформація, він має право запросити її у Замовника. У разі ненадання необхідної інформації Замовником, Виконавець не несе відповідальності за можливі недоліки первинних документів та інших документів, що складаються в процесі виконання умов Договору.
3.4. У разі необхідності отримання оригіналів документів для належного надання Послуг, Замовник зобов’язується передати їх Виконавцю на його запит у погоджений між Сторонами спосіб.
3.5. Якщо для виконання Послуг необхідно здійснити переклад документів українською мовою, Виконавець самостійно організовує такий переклад. Вартість перекладу включається у загальну вартість Послуг. У разі потреби в легалізованих документах, Замовник зобов’язується надати їх належним чином оформленими за запитом Виконавця.
3.6. Виконавець має право самостійно залучати третіх осіб (експертів, консультантів, перекладачів тощо) до надання Послуг без попереднього погодження з Замовником, якщо інше не передбачено окремими домовленостями Сторін.
3.7. Строки надання Послуг залежать від складності справи, обсягу наданої інформації, платоспроможності Боржника та інших факторів. Орієнтовні строки визначаються Виконавцем після первинного аналізу документів і повідомляються Замовнику індивідуально.
3.8. Надані Послуги оформлюються Актом приймання-передачі наданих Послуг (за необхідності). У разі відсутності письмових зауважень з боку Замовника протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Акту приймання-передачі, Послуги вважаються наданими належним чином та прийнятими у повному обсязі.
4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
4.1. Виконавець зобов’язаний:
– надавати Послуги відповідно до умов цього Договору та чинного законодавства України;
– забезпечити конфіденційність отриманої від Замовника інформації;
– надавати Замовнику інформацію про хід надання Послуг на його запит.
4.2. Виконавець має право
– залучати третіх осіб до надання Послуг. Витрати на залучення таких осіб включені в ціну Послуги Виконавця;
– самостійно визначати методи надання Послуг, не виходячи за межі законодавства та цього Договору;
– отримувати від Замовника повну та достовірну інформацію, необхідну для надання Послуг;
– надавати Замовнику додаткові супутні Послуги, які не охоплюються загальною вартістю Договору, якщо такі Послуги є необхідними;
– відмовити у наданні Послуг у разі ненадання Замовником необхідної інформації або порушення умов цього Договору.
4.3. Замовник зобов’язаний:
– надати Виконавцю повну та достовірну інформацію та документи необхідні для надання Послуг;
– своєчасно та в повному обсязі оплатити вартість Послуг;
– не перешкоджати Виконавцю у наданні Послуг;
– утримуватись від дій, що перешкоджають Виконавцю належно виконувати свої зобов’язання.
4.4. Замовник має право:
– отримувати консультації та роз’яснення щодо наданих Послуг;
– отримувати Послуги належної якості відповідно до умов цього Договору;
– надавати правомірні та конкретні доручення Виконавцю.
5. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ
5.1. Вартість Послуги визначається індивідуально та залежить від складності обставин справи та обсягу необхідних дій. Оплата Послуг може формуватися в одному з наступних способів:
5.1.1. У відсотковому співвідношенні від ціни позову або вартості Заборгованості, що підлягає стягненню на користь Замовника. Конкретний відсоток визначається Виконавцем в залежності від складності справи та узгоджується із Замовником.
5.1.2. Згідно з погодинною оплатою Послуг Виконавця. Вартість однієї години становить від 1000 (однієї тисячі) гривень. Загальна вартість визначається на основі фактично витраченого часу на надання Послуг.
5.2. Виконавець має право змінювати тарифи в односторонньому порядку шляхом їх оприлюднення на Сайті Виконавця. Зміна тарифів не поширюється на Послуги, які вже були оплачені Замовником.
5.3. Оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Виконавця через платіжні системи, доступні на Сайті Виконавця, або іншим способом, вказаним на Сайті.
5.4. Можливі способи оплати:
– безготівковий переказ на розрахунковий рахунок Виконавця.
– оплата через онлайн-платіжні системи, представлені на Сайті.
5.5. Моментом оплати вважається зарахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
5.6. Вартість додаткових супутніх Послуг, не включених до основних тарифів, узгоджується Сторонами в індивідуальному порядку.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
6.1. У випадку порушення зобов’язання, що виникає з цього Договору винна Сторона несе відповідальність визначену цим Договором та (або) чинним законодавством України.
6.2. У випадку порушення Замовником оплати Послуг Виконавець має право розірвати Договір в односторонньому порядку.
6.3. У разі прострочення оплати за цим Договором, Замовник зобов’язується сплатити Виконавцю пеню у розмірі 0,1 % від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів – додатково 7 % (сім відсотків) від суми простроченого платежу.
6.4. Виконавець не несе відповідальності за наслідки, пов’язані з наданням Замовником недостовірної інформації або з приховуванням Замовником від Виконавця важливої для надання Послуг інформації.
6.5. Якщо для оплати Послуг на Сайті Виконавця використовуються платіжні системи, то відповідальність за правильність та своєчасність переказу коштів, а також збереження та обробку персональних даних й іншої інформації, наданої для ініціювання переказу коштів, несе оператор послуг платіжної інфраструктури в порядку, передбаченому законодавством України.
6.6. Повернення грошових коштів можливе лише у випадку, якщо Виконавець не розпочав надання Послуг протягом 7 (семи) календарних днів з моменту оплати з власної вини або відмовився від їх надання з причин, не пов’язаних з діями Замовника.
6.7. Повернення коштів не здійснюється, якщо Послуги були надані повністю або частково, якщо Замовник відмовився від співпраці після початку надання Послуг, або надав недостовірну інформацію, що унеможливила їх надання.
6.8. Для ініціювання повернення Замовник подає відповідну письмову заяву на електронну пошту Виконавця або поштовим відправленням на адресу Виконавця. Розгляд здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів. У разі схвалення — кошти повертаються на рахунок Замовника протягом 7 (семи) календарних днів.
6.9. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, вирішуються Сторонами шляхом переговорів та (або) листуванням.
6.10. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства в Україні.
7. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
7.1. Сторони Договору звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов’язань за Договором, якщо таке невиконання є наслідком дій обставин непереборної сили (форс-мажор, форс-мажорні обставини).
7.2. У випадку настання форс-мажорних обставин строк, встановлений для виконання Сторонами зобов’язань за Договором подовжується на строк дії таких обставин.
7.3. Обставинами непереборної сили визначаються (але не обмежуються ними) наступні події: землетруси, пожежі, повені, епідемії, забруднення радіацією, бідь-яким ядерним джерелом, воєнні дії.
7.4. Сторона, що втратила можливість виконати свої зобов’язання внаслідок дії обставин непереборної сили, зобов’язана протягом 3 (трьох) днів у письмовій формі повідомити іншу Сторону про виконання форс-мажорних обставин, видане Торгово-промисловою палатою України.
8. ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
8.1. Здійснюючи Акцепт цієї Оферти, Замовник надає згоду на збір, обробку, зберігання та передачу (у разі необхідності) свої персональних даних Виконавцем третім особам, залученим Виконавцем для надання Послуг, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та Політики конфіденційності, розміщеної на Сайті Виконавця.
8.2. Мета обробки персональних даних: забезпечення надання Послуг, комунікація із Замовником, виконання вимог законодавства, а також забезпечення виконання Послуг із залученням третіх осіб, консультантів, експертів, спеціалістів та інших осіб.
8.3. Перелік третіх осіб, яким можуть передаватися персональні дані, може включати (але не обмежуватися): перекладачі, консультанти, експерти, спеціалісти та інші особи, залучені Виконавцем для виконання умов цього Договору.
8.4. Замовник має право на доступ до своїх персональних даних, їх зміну, видалення та інші права, передбачені Законом України «Про захист персональних даних».
8.5. Виконавець зобов’язується забезпечити конфіденційність та безпеку персональних даних Замовника під час їх обробки. Співробітники Виконавця здійснюють обробку персональних даних Замовника виключно у зв’язку з виконанням їхніх професійних обов’язків та зобов’язуються не допускати розголошення персональних даних, які їм були довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових та трудових обов’язків.
8.6. Замовник зобов’язується вносити повну і достовірну інформацію про свої персональні дані для оформлення Заявки. У разі виявлення неточностей або будь-яких розбіжностей між персональними даними Замовника, Виконавець з метою забезпечення конфіденційності інформації, залишає за собою право відмовити в наданні Послуги Замовнику, до моменту з’ясування особи Замовника. У всякому випадку при розбіжності персональних даних, вказаних при оформлені Заявки та вказаними у паперових носіях при безпосередньому отриманні Послуги, достовірними вважаються дані, вказані в паперових носіях документації.
9. ІНШІ УМОВИ
9.1. Цей Договір є публічною офертою та укладається шляхом Акцепту Замовником.
9.2. Виконавець має право в односторонньому порядку вносити зміни до цього Договору шляхом опублікування нової редакції на Сайті Виконавця. Зміни набирають чинності з моменту їх опублікування, якщо інший строк набрання чинності не вказано в публікації.
9.3. Усі повідомлення та інша кореспонденція в рамках цього Договору можуть здійснюватися Сторонами в електронній формі за допомогою електронної пошти.
9.4. З питань, не врегульованих цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
10. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
Товариство з обмеженою відповідальністю
«МІЖНАРОДНИЙ АЛЬЯНС ЗАХИСТУ КРЕДИТОРІВ»
Код ЄДРПОУ 45161767
04071, Україна, місто Київ, вул. Ярославська, 6
р/р UA 93 325268 0000026001160434001 в АТ АКБ «Львів»
Тел.: +38 (050) 08 53 821
E-mail: info[at]efc-group[dot]com[dot]ua